7/16/2012

On tuolla tuhannet maailmat ja yksi niistä meidän on..

Aaa... Mua väsyttää ihan rutosti! Tulin tänään joskus neljän aikaan tänne Rautalammille äitin luo yheks yöks lepuuttamaan mun päätä ennen ku palaan huomenna aamulla Katjan siskon kyydillä takasin jyväskylään. Viikonloppu meni paskasta säästä huolimatta tosi jeesisti! Olin siis Suonenjoella mansikkakarnevaaleilla. Koskaan en ollu aikasemmin tuolla käyny, joten innolla ootin että mitä sieltä tulee, mutta en kyllä ainakaa pettyny. Tykkäsin ite henkilökohtasesti tästä tapahtumasta aika paljon, vaikka sää nyt ei tosiaan suosinu sitä yhtään eikä se nyt minkää festarin veronen ollu. Näin kuitenki Vikin!! Se on jo jotain. Nii ja söin paljon hyviä mansikoita, lauloin, pelasin mitä ihmeellisempiä pelejä, perseilin ja kuuntelin taas kerran alejandrojen toivottomia isku yrityksiä, kuten "lähetkö tyttö mun kanssa saunaan?".. Toivotonta. Majotuttiin Katjan kanssa taas kerran telttaan Katjan siskon pihalle ja siellä oli yllättävän viihtysä nukkua. Veikkaan että ens kesänä toi teltanreppana voi olla kovassaki kulutuksessa. Karnevaaleilta en saanu mitään muuta ostettua kun 12kpl metrilakuja.. Sinänsä aika suoritus meikäläiseltä etten sen enempää tuhlannu siellä mun omaisuutta. Eiku perkele! Käytiinhä me Katjan ja Henen (katjan siskon poika) kanssa tivolissa jossain ihme laitteessa joka muistutti aika ikävästi tuulimyllyä :D En voinu ku nauraa itellini koko sen pyörityksen ajan. Jos ei muuta nii hauskaa mulla ainaki oli! Kokemus se tämäki. Ens vuonna toivottavasti uuestaan karnevaaleilemaan suonenjoelle! Nyt voisin koittaa lähtee nukkumaan siinä toivossa että saisin hilattua itteni koskelon eteen ennen ysiä.. Nii ja hei gaiffarit vielä on aikaa kysellä 4pv joten tänne niitä kysymyksiä, jos jotain haluutte tietää. Kauniita unia muruset♥

4 kommenttia:

  1. hih, mä olin perjantaina mansikkakarnevaaleilla kattomassa matti nykästä! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mahtavaa, joku muuki on ollu mansikkakarnevaalien ihmeelisessä maailmassa! Ite en perjantaina jaksanu kulkuetta pitempään olla siellä.. Olis ehkä pitäny, on se matti sen verra veikee julkkis! :D

      Poista
  2. hitsi miten ihania kuvia ! ja tosi kiva blogi sulla muutenki !:--)

    siqudk0.blogspot.com

    VastaaPoista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla