12/28/2014

CHRISTMAS GIFTS

 photo IMG_7458_zps4ae8f191.jpg
 photo IMG_7465_zps4cc5b63e.jpg
Tänä jouluna sain paljon ihania ja tarpeellisia lahjoja. enimmäkseen sain availla pehmeitä paketteja, mutta se taas ei haittaa mua ollenkaan! Rakastan saada lämpösiä sukkia, aamutakkeja, yövaatteita ja muuta semmosta mitä ei välttämättä normi shoppailureissulla tuu kotiin kannettua. Näistä kuvista puuttuu yks mun suosikeista, nimittäin maailman pehmein ja ihanin, beigen värinen hupulla varustettu aamutakki! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä kun näin sen Seppälässä ja pienen vinkin saattelemana Niko kävi sen mulle hakemassa. Toiseks suosikiks nous nuo aamutakin kanssa yhteen sopivat aamutossut, ahh miten nekin voi olla pehmeet ja ihanat
Pehmeitten pakettejen lisäks sain myös sen joulun toivotuimman lahjan, nimittäin Suunnon M5 sykemittarin! Mä en ymmärrä miten unohin kuvata sen, mutta näin nyt kuitenkin pääs käymään.. Luulen kyllä että se tulee pyörimään täällä kuvissa enemmän kun tarpeeks, heti kun vaan saan sen asennettua käyttöön oikein kunnolla. Tänään sitä kokeilin jo aamulenkille virittää, mutta koska oon suomalainen juntti en vaivautunu lukemaan käyttöohjeita ollenkaan, enkä sen seurauksena saanu mun sykettä näkyviin ollenkaan.. Jos sitä enskerralla vaivautus vaikka avaaman sen oppaan! Kuvista uupuu myös ne kaikista käytännöllisimmät lahjat.. Äiti oli päättäny tänä vuonna olla anteliaalla päällä ja saatiin sitten kaiken muun hyvän lisäks yhteisenä lahjana Nikon kanssa astianpesukone ja upouudet aterimet.. Kyllä nyt kelpaa! 
 photo IMG_7475_zpsf229744c.jpg  photo IMG_7468_zps68dd10de.jpg
Osa toivotuista lahjoista jäi vaan listalle lojumaan. Ted Bakerin meikkipussia, jonka edelleen haluan itselleni, ei löytyny Jyväskylästä mistään, joten päätettiin Nikon kanssa että ostan sen seuraavalla Helsingin reissulla Stockmannilta ihan ominavuin. Sen sijaan sainkin Nikolta sitten paljon paljon muita yhtä ihania paketteja!
Ite oon ainakin tosi tyytyväinen tän vuoden lahjasaldoon ja toivon että myös mun paketit miellytti saajiaan yhtä paljon! Millasia lahjoja te saitte tänä vuonna ? 
Nyt mun on näitten kahen postauksen jälkeen irtaannuttava tästä koneelta ja lähettävä pakkailemaan juhla- ja ulkoiluvaatteita huomista varten. Huomenna nimittäin meijän kosla starttaa täydellä kuormalla kohti Kuusamoa ja Rukan uuttavuotta! Saatiin muutama viikko takaperin kaveriporukalla villi idea lähtee viettämään laatuaikaa ja ennen kaikkee juhlistamaan uutta vuotta pohjosen suunnalle. Huh, toivottavasti reissusta selvitään ehjin nahoin kotia takasin sitten ens viikon perjantaina. Otan kyllä koneen mukaan ja koitan parhaani mukaan ilmotella itestäni seuraavien viiden päivän aikana. Ihanaa sunnuntai-iltaa
 photo IMG_7500_zpse20ab9fa.jpg  photo IMG_7494_zpsd14912d8.jpg

8 kommenttia:

  1. Ihania joululahjoja oot saanu! :)
    Oon monta kertaa aiemmin selaillu sun blogias läpi ja tänään vasta päädyin selailemaan sitä paremmin läpi. Tykkään sun blogista ja sait uuden lukijan! :)

    http://sonjatuuliak.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Apua oon yrittäny noin miljoonasti kommentoida jo, mut tää kone tekee jotain outoa ja kadottaa ne kommentit aina D: Mutta ihania joululahjoja oot sanu ja etenkin viiksihenkari on cool!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä että sai kuitenkin kommentin läpi! Kiitos hurjasti :-) Tykkään itekkin mun viiksistä, sisko tietää mun maun!

      Poista
  3. voi, ootpa saanu kivoja lahjoja! Ja pakko vielä kehua tota sun banneria, ihana:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. oot saanu ihania lahjoja :-) sulla on muutenki tosi mukava blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva jos miellyttää :-) Tämmöset kommentit piristää aina päivää kummasti!

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla