12/22/2014

MÄ OON NIIN LOMALLA!

 photo IMG_7092_zpse8a68406.jpg
Tänään se vihdoin alko, nimittäin mun joululoma! Tai oikeestaan se alko eilen klo 19:00, kun mun työvuoro päätty Teboililla. Silti virallisesti päätin alottaa lomailun vasta tänään. Meikän postaustahti on hidastunu älyttömästi ja on tällähetkellä hitaampi kun mun järjenjuoksu. Kiitos koeviikon ja sitä täyttäneitten työvuorojen mulla on hädintuskin jääny aikaa nukkumiselle. Tiistaina sain viettää viikon ainoon vapaapäivän, muuten olinkin sitten jokapäivä ensin koulussa ja sen jälkeen töissä. Noh, ainakin tilipäivänä voin hymyillä leveesti. Eikä mua nyt tälläkään hetkellä hirveesti harmita, loma alko just sopivasti! Kerkeen tänään hoitaa vikat joululahjaostokset ja muut rästihommat (kuten joulusiivouksen) pois alta ja sen jälkeen alottaa rauhallisen joulun vieton. 
Suurin osa lahjoista on saatu jo pakettiin, mutta muutama oottaa vielä täydennystä ja papereita päälle. Oon kyllä ihan kohtuuton lahojen ostaja.. Unohan budjetit ihan kokonaan ja annan vaan Visan vinkua. Vaikka en ite pidäkkään lahjoja joulun tärkeimpänä asiana, niin silti rakastan sitä fiilistä kun löydän jotain mikä saa 100% varmasti hymyn lahjan saajan huulille! Onko ketään muita paatuneita lahjanostofanaatikkoja ? 
 photo IMG_7108_zpsd67f8b5a.jpg
Kaikista vaikeinta on keksiä mitä vanhemmille hommaa lahjaks.. Jotenkin aina tuntuu siltä että niillä on jo kaikkea ja jos kysyy aina tulee vastaukseksi "ei me mitään tarvita". Tänä vuonna päädyttiin Nikon kanssa ratkasemaan ongelma tällä perinteisellä "herkkukorilla", joka meiän variaatiossa pitää sisällään syömisten ja juomisten lisäks kynttilän, rätin ja servettejä. Kaupassa tälläsestä setistä saat pulittaa 30-50€ hinnan, mutta meillä meni näihin yhteenä 40€, 20€/kori. Tehtiin tällanen setti Nikon vanhemmille ja sitten mun isälle ja äitipuolelle. Äitille ja isäpuolelle mulla on lahjat erikseen. Suosittelen tätä kaikille keitten on hankala kehittää mitään fiksua lahjaa vanhemmilleen :-) 
Nyt kun mun loma on alkanu ja mulla ei ole muuta kun aikaa, niin uskon että myös postauksia saan saatettua tuolta luonnoksista pihalle vähän riipeemällä tahilla! Kiitos kuitenkin kaikille ihanille, ketkä on mun melkein 10pv kestäneen hiljasuudenkin aikana jaksanu kommentoida postauksia. Ihanaa maanantaita, me lähetään tästä vielä vikalle shoppailukierrokselle♥ 
Ps. Kokeilun halusta tein ask.fm:n joten jos on jotain kysyttävää niin sitäkin kautta tavottaa mut nykyään! 
 photo IMG_7105_zps8b742e38.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla