12/29/2012

-HAASTE-


Säännöt:
"Tehtävänä on siis Kiittää haasteen antajaa, kertoa 11 asiaa itsestäsi, vastata haastajan tekemiin 11 kysymykseen, Keksiä itse 11 uutta kysymystä ja lisäksi haastaa 11 bloggaajaa tekemään haaste. Haastetuissa blogeissa tulee olla alle 200 lukijaa. Kyseisille bloggaajille ilmoitetaan haasteesta henkilökohtaisesti heidän omissa blogeissaan!"  Haasteen sain Kristalta, Kiitos! (: 

11. asiaa minusta:
1. Mietin joskus yön pimeinä tunteina, hiljaa iteksini välillä jotain ihan älyttömiä asioita.. Kuten millasta olis elää jos sulta puuttuis joku aisti,  taikavoimia ois oikeesti olemassa tai että olisit vaikka ihmissusi. :D 
2. Oon parantumaton suklaaholisti.
3. Mulla on paha tapa tuntee alemmuuskopleksia hyvin usein.. Sen jälkeen alotan itsesääliin mun omassa pienessä päänupissani ja menetän innostuksen kaikkeen.. ainakin toistaseks. Näitä tilanteinta on esim. juhlissa.
4. Pidän itteeni tosi pinnallisena ihmisenä! Ainakin miesten ja oman ulkonäköni suhteen.. Kavereitten kohalla tää tosin ei pidä paikkaansa, koska jos mun kaiffarit on luotettavia ja hauskoja, niin mulle on ihan yks mikkelli vaikka ne näyttäis norsunvituilta. Kohtuus kuitenki kaikessa jos lähetään ihmistenilmoille :D 
Photobucket
5.  Tykkään mun tovereista enemmän kun ne ite arvaakaan! En vaan sano sitä kovin usein, oon huono puhumaan tunteista. 
6. Heh, oon mestari ignooraamaan mulle tulleita tekstiviestejä, puheluita tai ihmisiä jotka kävelee kadulla vastaan.
7. Rakastan niittejä, armeijanvihreetä ja maastokuviota ♥ Aina metälle lähössä.
8. Kauhuleffat on mun intohimo, mutta silti huudan ku pieni sika teurastamolla kun katon niitä :D
Photobucket
9. Kiitos Roosan oon ihan ylikoukuttunu Candy crush sagan, vaikka oon aivan toivoton tapaus ton pelin kanssa.. Voisko joku nyt pliis auttaa mua pääseen 3 maailmaan ?
10. VIELÄ 2, i can do this! Oon aina halunnu ottaa laulutunteja ja oppia laulamaan kunnolla, because i love singing. 
11.  Ootan tulevaa kesää himo paljon!!
Photobucket11. Haastajan tekemää kysymystä: 
1. Jos parasystävsi unohtaisi sut noin vaan, mitä tekisit ?
- Varmaan repisin perseeni ja vaatisin kunnon selitystä tälläsellä käyttäytymiselle.. Lapsellista. 
2. Mikä on paras viime kesään liittyvä muisto ?
- Hmm.. Näitä on aika monta, mutta molemmat Helsingin reissut ja pikkusten ripari!
3. Mikä on sun lempi hajuvesi ?
- Tommy girl summer tai esprit celebration
4. Tykkäätkö siivoomisesta ?
- Riippuu vähän miks siivotaan.. Muuten vaan se on ihan jees, mut pippaloitten jälkeen not.
Photobucket
5. Uskoitko että maailmanloppu olis oikeesti voinu tulla ?
- Uskoin :DDD
6. Olisitko mieluummin koulussa vai jollain lämpösellä rannalla ottamassa aurinkoo ?
- Mitäpähän lottootte. Onhan toi lukio niin ihanaa, että ei sitä mihinkää vaihtais.
7. Onko sulla julisteita seinillä ? Jos on niin mitä ?
- Ainostaan vinyllejä ja valokuvia löytyy seiniltä.
8. Söisitkö, jos sulle tarjottais vaan parsasta tehtyä ruokaa ?
- Ainakin maistaisin.
Photobucket
9. Onko kouluruoka hyvää ?
- Riippuu vähän missä sitä syö.
10. Tykkäätkö villasukista ?
- Ooh, i love them♥
11. Entäpä joulukinkusta ?
- Kyllä sitä syö, mutta ei se mitään suurin herkkua ole.
Photobucket
11. Omaa kysymystäni: 
1. Millainen ystävä mielestäsi olet ?
2. Milloin viimeksi pelkäsit jotain todella, miksi ? 
3. Minkä kameran omistat, miksi juuri se ? 
4. Mitä urheilu merkitsee sinulle ? 
5. Voisitko elää ilman puhelintasi ?
6. Oletko enemmän menevää tyyppiä vai rauhallinen mietiskelijä, perustele ?
7. Mitä haluat tulevaisuudelta ?
8. Kolme mielestäsi ihanaa asiaa talvessa ?
9. Oletko koskaan oikeasti vihannut jotankin henkilöä ?
10. Mitä mieltä olet abortista ?
11. Jos saisit kysyä itseltäsi yhden kysymyksen mikä se olisi ja mitä vastaisit siihen ?
PhotobucketNyt oon julma haastan kaikki jotka lukee tätä tekstiä  ja omistaa blogin. tekemään tän sinne!! Vaadin sitä ja jos olet ihana, linkität sitten postauksesi tähän(: Kiitos♥

6 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla!(: Kipaise samalla kurkkaamassa mun blogia ja jos kiinnostuit niin ryhdyppä lukijaksi!:)

    VastaaPoista
  2. ihana<3 oon iha koukussa sun blogiin tää on mahtava!! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitoskiitoskiitos <: piristit mun iltaa paljon!!

      Poista
  3. Itekki aina pelaan tota candy crush sagaa ku on tylsää.. :D mut kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikein XD Ihan huippu peli, mut välillä menee maisti, ko jään jumittaa johonki tasoon...

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla