12/07/2014

PALLADIUM PAMPA HI - WHITE

Aikasemmassa kenkäpostauksessa uhosin sitä miten mulla ei olis varaa ostaa Palladiumeja, vaikka ne nyt ei varsinaisesti mitkään älyttömät kalliit popot ole tai riippuhan sekin siitä minkä malliset ostaa. Kuitenkin heti sen postauksen julkasemisen jälkeen mä eksyin selailemaan Zalandon ja Nellyn sivuja. Törmäsin sitten puoli vahingossa Zalandon sivuilla näihin täydellisiin yksilöihin, joitten hinta oli alennettu 64,95€ 58,46€:n. Lisäks sain vielä 10€:n alennuskupongin tilaamalla uudestaan uutiskirjeen ja tää jos joku rimastuttia mua, kun 65€:n kengät lähti tilaukseen 48,46€ hinnalla. Voi sitä ilon ja riemun määrää!
Hetkeekään en oo katunu että pistin tilauksen menemään, vaikka alussa vähän arvoinkin että kehtaanko heti tilata toisia kenkiä, kun edellisenä päivänä olin just ostanu ihan uudet talvikengät. Aina vaan järki ja tunteet ei oo samalla aaltopituudella ja tällä kertaa mun tunteet vei voiton. Nyt mulla on kaks uutta ja ihanaa paria kenkiä, jotka pelastaa mut varmasti monena päivänä kenkäkriisiltä. Mistä te tykkäätte ? Onko muita jotka ei aina osaa sanoa ei oikeessa tilanteessa ? :) 
 photo IMG_7007_zpsea3a7563.jpg  photo palladium_zps2eb0bf66.jpg  photo IMG_7012_zps2757a233.jpg

2 kommenttia:

  1. Heips! lukaisin juuri sun blogia läpi ja jään ehdottomasti odottelemaan uusia postauksia :-) halusin vain tulla sanomaan, kun stressasit että sinulla olisi isot pohkeet/reidet, niin voin kertoa että moni varmaan tappaisi jos saisi tuollaiset jalat! Itsekin kuntosalia jo useamman vuoden harrastaneena voin sanoa että sulla on päästä varpaisin hyvän näkönen kroppa - ei kukaan tykkää tikkujaloista!

    Hyvää joulun odotusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! Mä en jaksa edes muistaa millon viimeks kukaan olis saanu näin leveetä hymyä mun huulille.. Näitä kommentteja arvostan enemmän kun mitään. Kiitos ihana mun päivän pelastamisesta♥ Ja ihanaa joulua myös sinne :)!

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla