1/23/2015

CLIPPER - NATURAL,FAIR AND DELICIOUS

 photo IMG_8367_zpsefbcorg7.jpg  photo IMG_8361_zpspfxalbhh.jpg
Huomenta! Pitkästä aikaa mulla on ylimääräsiä tunteja mun päivässä istua alas ja keskittyä blogiin. Kuvamateriaalia on kertyny jonkun verran, mutta ite postauksille mulla ei oo jääny aikaa. Lukion vikat viikot käsillä, töitä riittää ja Malagan matka lähestyy, Jaiks! Lisäks penkkarit ja abiristeily oottelee myös tossa ihan oven takana. Heräsin tänään klo 07:00 ihan vaan siitä riemusta että saan tän postauksen valmiiks ja kerkeen salille ennen koulu- ja työpäivää. Huh, ihana perjantai♥
Ostin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa elämässäni Clipper -teetä. Oon lukenu ja kuullu noitten ihanasta mausta niin monesta paikasta, että tällein teen ystävänä päätin itekkin ottaa kokeiluun. Kaupassa mua säväytti toi liquorice sana, koska lakritsti on yks ihanimmista mauista mitä tiedän, joten äkkiä tuo tumma paketti löyti paikkansa mun kauppakorista. Täytyy kyllä myöntää että Cittarin valikoima tän merkin suhteen oli aika pliisu, mä petyin. Vadelma oli loppu, samoin piparminttu ja sitruuna.. Sen seurauksena otin sitten lakritsin kaveriksit Light and elegant -teen, valkosta teetä veikkaisin ? No ainakin toi paketti oli söpön värinen. 
IMG_8428IMG_8424
Kiikutin teet kotiin ja maistatin ne ensin parilla kaverilla. Fiksu ihminen käyttää koekaniineja.. Oikeestaan ainoostaan lakritsia koemaistettiin ja noh, mulle se ei ollu mikään makuelämys. Vähän turhan kitkerä jälkimaku ei toiminu mulle, mutta kavereille kelpas! Tein sitten tossa pari päivää takaperin toisen koemaiston. Tällä kertaa otin kokeiluun ton valkosen teen ja voi bueno, se oli hyvää! Hunajaa + maito sekaan, gossip girl pyörimään ja nauttimaan. 
Loppujenlopuks päädyin siihen, että ensinnäkin nää teepaketit on älyttömän söpön näkösiä ja sopii kivasta keittiössä myös sisustukseen. Toiseks kiitos valkosen teen aijon toistekkin ostaa saman sarjan makuja, mutta lakritsi taitaa jäädä kauppaan.. Toki se on makuasia, mutta muhun ei uponnu! Vadelma, sitruuna tai vanilja lähtee enskerralla mun matkaan. Ootteko te maistanu näitä ? Ja mitä makuja suosistelette ? Ja jos jollain on antaa vinkkejä millä pienellä lisukkeella ton lakritsi teen saa maistumaan vähemmän kitkerältä, niin otan vastaan ilomielin!!
Alla olevan biisin fiiliksellä tähän perjantai päivään, Ihanaa viikonloppua
 photo IMG_8425_zps9jg3orzd.jpg

4 kommenttia:

  1. Voi Clipper♥
    Mä tykkään ihan hulluna siitä Love Me Truly Chai mausta! Se on semmonen hiukan makeahko, pehmeä ja jättää suloisen jälkivivahteen. Eikä tarvi välttis mitään hunajaa/maitoa.

    Osaatko kuvailla yhtään tota lakritsia? Herätti mielenkiinnon:D

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa älyttömän hyvältä toi Love me truly chai! Täytyy maistaa kun löytää jostain !
    Ja hmm.. Lakritsi on vähän semmonen kitkerän makee, ehkä liian makee ? Siinä on käytetty lakritsin juurta ja jos tietää yhtään miltä se tuoksuu, niin tuo tuoksuu ja maistuu samalta. Aika voimakas. Ite kun tykkään että tee on pehmeen makunen niin tuo on vähän tuju :) Mut kannattaa maistaa, koska sitten taas pari kaveria tykkäs paljonkin tosta!

    VastaaPoista
  3. Tykkään juoda iltasin ennen nukkumaanmenoa Clipperin Sleep Easy teetä! Maistuu hyvälle ja auttaa vähä ton nukahtamisen kans. :) Ennen en juonu ikinä teetä, mut sit ku ostin tota ni oli pakko ostaa lisää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä ihan älyttömästi! Lisään myös tän maun ostoslistaan ;-)

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla