1/06/2015

SHOPPAILUPÄIVÄ MATKUKSESSA

 photo snow_zpsb13a0a6f.jpg  photo IMG_7879_zpsc323cbc1.jpg  photo IMG_7892_zpsa3a5d64a.jpg
Jacket/Vero moda-Jeans/Bikbok-Bag/Lindex-Shirt/New Look-Watch/Plico-Scarf/Sokos-Shoes (jäi pois kuvista)/ Palladium
Perjantaina palailtiin ja palauduttiin meijän edeltävästä reissusta.. Tai sen mitä nyt yhessä illassa ja yössä kerkes akkuja ladata, koska jo lauantai aamuna auto starttas uudestaan, tälläkertaa tosin Kuopion suuntaan. Alotettiin meijän pikku visiitti Savonmaalle perinteisellä matkuksen koluamisella. Mä en oo vielä kertaakaan poistunu siitä rakennuksesta tyhjin käsin, enkä poistunu tälläkään kertaa. Mun onneks matkuksen joulualet oli tuplasti paljon paremmat kun Jyväskylässä ja kokojakin löyty huomattavasti paremmin. Varsinkin Gina Trico yllätti mut.. Yleensä just neuleista ei oo jäljellä ensimmäistäkään s-kokoa, mutta tällä kertaa oli ja vielä monesta eri väristä! Löysin jopa ton pitkään etityn mustan midi-neuleen mun harmaan yksilön kaveriks. Yleensä kartan mustaa väriä kun ruttoo kaikissa muissa vaatteissa, paitsi neuleissa ja farkuissa, mutta tällä kertaa mun väriskaala osottu hyvinki tummaks.. Neuleen lisäks mukaan lähti, musta peplumi, mustat farkut, musta T-paita ja musta mekko.. Ei hyvä. 
Löysin myös täydellisen ihanan tuoksusen ja tuntusen käsirasvan Bikbok;ista (josta en ikinä uskonu ostavani mitään tällasia tuotteita O.o) ja maailman kaikkeuden huonoimman kuivashamppoon.. Vika voi toki olla käyttäjässäkin, mutta vaikka normaaliin tapaan tätä mun tukkaan suihkuttelinkin, niin lopputulos ei todellaakaan ollu nomaali. Mun tukasta tuli tahmeeta ja takkuuntuvaa hiekkapaperia, joka ei asettunu ei sitten millään ja sähköstykin vielä kaiken lisäks. Voi olla että menee tovi ennen kun uskaltaudun uudestaan kokeilemaan.
Matkuksen jälkeen jatkettiin matkaa Nikon mummolaan Kaaville syömään ja yökyläilemään. Palailtiin sieltä sunnuntaina takasin kotiin ja nyt oon hyvää tahtia saamassa arjesta kiinni, kun eilen jo suoriuduin tän vuoden ensimmäisestä työpäivästä.. Huomenna alkaa koulu ja loppuviikosta jatkuu työt normaaliin tahtiin. Ihana arki, kyllä sua on kaivattukin ..not. 
 photo IMG_7925_zpsfe97e325.jpg
Hand cream & Dry shampoo/ Bikbok 
 photo IMG_7931_zpsd90fa755.jpg
Necklase/Gina Tricot 
 photo cardiganjpg_zpsb9b9274f.jpg
Midi Cardigan & Rings/Gina Tricot 
 photo Mekkojpg_zps12fb77cb.jpg
Dress/Bikbok 
 photo IMG_7962_zpscc6f7869.jpg
Peplum/Cubus 
Loppuu vielä kysymys, Meinasin toteuttaa joka vuotisen throwback postauksen vuodesta 2014, mitä mieltä ? 

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Toi on niin tuttua, ettei ginasta löydy kokoa s juuri mistään kivoista neuleista.

    Tb:t on tervetulleita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..Ja sitten jos löytyy se on lottovoitto :-D
      Huippua, koska tykkään fiilistellä aina edellis vuotta samalla kun kokoilen niitä kuvia yhteen!

      Poista
  2. Oij miten kivoja löytöjä löysit alesta, mä en löytänyt kuin tasan yhden topin ja loput ostokset - hiuskorut ym - olivat normi hintaisia:') Alet eivät ikinä suosi mua, nytkin vastaan tuli paljon ihania uutuuksia mutta oon säästökuurilla:D Aivan ihana huivi sulla muuten näissä kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sääsökuuria kannatan! Päätin itekin kokeilla semmosta ensimmäistä kertaa :DD Jos vaikka kuun lopussa ois tilillä vähän enemmän rahaa kun yleensä.. Ja mulla taas on yleensä aika hyvä tuuri alelöytöjen suhteen, onneks! :-)

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla