2/06/2015

VIELÄ 4 PÄIVÄÄ..

Nimittäin mulla koulua jäljellä.. Tällä hetkellä mun pään sisällä on ilon ja kauhun sekaset fiilikse. Penkkarit, abiristeily ja potkiaiset kuumottelee jo ihan nurkan takana ja maanantain ruotsin yo-kuuntelu ei kyllä helpota tätä yhtään. Samaan aikaan vielä maantiedon tenttitehtävät hengittää niskaan, töitä pitäs tehä kahteen eri yritykseen, treenit ja blogi pitäs myös yrittää ujuttaa johonki väliin.. Aikaa ois myös kiva saada riittämään vapaa-ajalle ja Nikolle! Onneks äidinkielen tekstitaidon koe on nyt jo takanapäin ja voin tänään hyvillä fiiliksillä lähtee töitten jälkeen juhlimaan kaverin 19-vuotis synttäreitä, jeij! Kaipaankin nyt jotain piristystä näihin vikoihin "raskaisiin" koulupäiviin.. :D
Mua nyt jo oikein ihmetyttää että miten mun käy kun koulu loppuu ja  kaikki viimesetkin velvotteet häviää, paitsi kirjotuksiin lukeminen, jota mulla onkin tapana harrastaa äärettömän ahkerasti... Täytyy rueta jo kehittelemään töitten lisäks jotain pientä aktiviteettiä lukulomalle ja maaliskuussa virallisesti alkavalle kesälomalle! Oon itelleni ison kiitoksen velkaa siitä että päätinki jäädä lukioon kaikista sen huonoista puolista huolimatta :-) 
mina
Kangaskassi/? Takki/Only Huivi/Sokos Farkut/Vero moda Paita/H&M Kello/Regal Kengät/Palladium

Vielä ens viikon perjantaihin asti mun panostus tätä blogia kohtaan tulee olemaan varmaan aika paljon miinuksen puolella, mutta antakaa se anteeks kaiken tän äksönin keskellä. Jaksan uskoo, että viikon päästä mulla on enemmän kun tarpeeks aikaa panostaa tähän ja itteeni! Haluun toivottaa tsempit kaikille tuleviin kirjotuksiin ja kaikille muille alkavaan kevääseen, mut sitä ennen ihanaa viikonloppua kaikille♥ 
BeFunky_palladium.jpg

10 kommenttia:

  1. Isosti tsemppiä kirjoituksiin:)
    Ei oo enää pitkä puristus ja lomalla voi levätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon kyllä niin loman tarpeessakin että huhhuh! Kiitos kovasti♥

      Poista
  2. Onnea onnea, oikein paljon onnea kirjoituksiin ja jaksamista yo-tuskaan ... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos aivan älyttömästi! Onnea nimenomaan tarviinkin :D♥

      Poista
  3. olitko tänään (launtaina) Kajaanissa sotilaitten valatilaisuudessa ? :) nimittäin ehkä näin sut siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui hassua :D En ollu, töissä olin Jyväskylässä!

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla