9/18/2014

Home is where the heart is -part. 1

Heips ihanaiset :-) Nyt vihdoin ja viimein sain itteeni niskasta kiinni sen verran, että onnistuin ottamaan ensimmäiset kuvat tästä meijän asunnosta ja nyt oon henkisesti valmis jakamaan ne täällä blogin puolella. Huh. 
Asunto-/huonepostauksia on mun mielestä tosi hankala toteuttaa mielenkiintosina. Haastavaa keksiä mitä yksityiskohtia kuvaa tarkemmin tai millasen kokonaisuuden ne kuvat tänne yhessä luo, sopiiko ne yhteen ja kaikista pahin.. Onko kuvien värit saman sävysiä. Siinä kun pyörit ympäri asuntoo, kyykit, kumartelet ja väännyt mitä ihmeellisimpiin asentoihin, niin mm. valotus yleensä muuttuu tosi radikaalistikkin. 
 photo olohuone_zpse56b3615.jpg  photo IMG_4631_zpsc2995e75.jpg
Tyydyin nyt tässä postauksessa esittelemään ainoostaan meijän olohuoneen, joka toimi ensimmäiset 3kk mun ja Nikon tilapäisenä makuuhuoneena, kun mun veli majottu siihen viralliseen. Veikka lähti Sveitsiin pelaamaan salibandya, jonka seurauksena saatiin makkari takasin omaan käyttöön! Suorastaan luksusta etten sanois. 
Nyt kun katon näitä kuvia, mulla on kokoajan semmonen tunne, että tää asunto on jotenkin kesken tai että puuttuu jotain pientä. Oon aina johonkin kohtaan epätyytyväinen (onko tuo ees sana?) ja sen kautta haluaisin kokoajan jotain pientä ja uutta.. Hassuahan se on, ollaan asuttu tässä kohta puoli vuotta ja vieläkin tuntuu vähänväliä siltä että jotain uupuu. hmph, joko oon vaan toivottoman hidas toteuttamaan itteeni tai sitten älyttömän nopee kyllästymään kaikkeen jo toteutettuun ?
 photo IMG_4626_zps7facbca3.jpg
 photo olkkari_zps99958bd4.jpg
Alimmaiset kuvat edustaa mun omaa nurkkausta meijän olohuoneessa.. Kenellekkään ei varmaan jää arvailun varaa siitä miks se on just mun, eikä Nikon. Tää oli tai on siis on nyt ainakin tilapäinen ratkasu sängyn jättämän aukon peittämiseks. Niinkun äsken mainitsin, niin saatiin siis sänky siirretyä pois olohuoneesta, jonka seurauksena sohvan ja oven viereisen seinän väliin jäi kammottava tyhjätila. Päätin sitten ottaa tilan haltuun ja täyttää sen mun ihanuuksilla, kuten mm. vaaterekillä ja korutelineellä. 
Tiiviisti ja tunnelmallisesti tässä oli ensimmäinen osuus meijän ensimmäisestä yhteisestä kodista. Koko totuushan ei välity ollenkaan vaan tästä olohuoneesta, koska keittiö, eteinen, makuuhuone ja wc oottaa vielä aikaansa. Enköhän mä nekin tänne asti saa tuotua esittelyyn. Toivoisin nyt vaan paljon kommentteja ja mielipiteitä, niin risuja kun ruusujakin ! Ihanaa ja railakasta viikonloppua, mä lähen nyt unille
 photo IMG_4623_zps8f6b44e6.jpg  photo korutjpg_zps7ccb8793.jpg
Ps. sain ajokortin viime tiistaina!!

10 kommenttia:

  1. Oi ihanan näköstä teillä :o :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti murunen! Sun täytyy tulla pian käymään täällä, käviskö syyslomalla ? Laita mulle viestiä :-)

      Poista
  2. Oi miten kaunis olkkari! Sulla on kyllä niin hyvä maku!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti♥ Kiva jos miellyttää, oon välillä tosi itsekriittinen ja tälläset kommentit kyllä piristää mieltä !

      Poista
  3. Ihana koti♥ Tuollaisen kun sais:)
    www.suskuhellu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau kiitos♥ Ihana lukee tämmösiä kommentteja!!

      Poista
  4. Muutenkin kiva blogi, täytyy alkaa seuraileen:)

    VastaaPoista
  5. Oon lukenu kauan tätä sun blogia ja oot ihanan kaunis ja pirtee tyttö<3 mä oon itekkin seurustellut tosi pitkään ja ajattelin, että onko sulla ja nikolla koskaan huonoja hetkiä? Näytätte niin onnellisilta aina ja se on niin kadehdittavaa.. Kun mulla ja mun poikaystävällä menee välillä ihan alamäkeen ja tuntuu epäonnelliselta. Mutta kuitenkaan ei luovuteta ja rakkaus pitää yhdessä. Oot ihanan positiivinen ja hyvää yhteiseloo teille :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana mikä kommentti! Mun väsyny sunnuntai pelasta täysin, kiitos♥
      Hah, kyllä meillä kuule huonojakin päiviä löytyy.. Viimeks tänään saatiin kunnon sota aikseks yksistä pihveistä. Tää blogi on vaan niin pintaraapasu meijän parisuhteesta! En väitä etteikö oltais onnellisia, koska kyllä ainakin ite oon onnellinen Nikon kanssa, mutta ei me silti riidoilta ja alamäiltä olla vältytty tän parin vuoden aikana ! Toivottavasti teilläkin alamäet on vaan ohimeneviä, kaikissa on hyviä ja huonoja puolia, mutta niitten kanssa on opeteltava elämään ! :)

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla