9/20/2014

Home is where the heart is -part 2.

 photo IMG_4641_zps92942bbd.jpg  photo kkkkkjpg_zpsaa25fa45.jpg
Makuuhuone.  Tässä ois nyt jatko-osa edelliseen postaukseen. Kuvaet ei oo laadultaan mitään aivan älytöntä priimaa, mutta koitetaan elää asian kanssa. Esittelyssä siis meijän vielä vähän tyhjä makuuhuone. Kovasti haluisin ainakin uuden (siis sopivan :D) päiväpeiton, uudet tyynyt ja pari hyllyä seinään. Toki toinen yöpöytäki vois olla ihan jees, mutta mää henkilökohtasesti ite tykkään tosta mun penkkiyöpöydästä! 
 photo IMG_4647_zpsbc692f81.jpg photo tikkaat_zps31967071.jpg
Tikapuut, ah. Himoitsin älyttömän pitkään näitä samoja tikapuita, jotka löyty myös mun entisestä huoneesta kotoo. Check! Ainoona ongelmana oli vaan se, että ne yksilöt oli äitipuolen omat ja sekin tykkäs niistä niin paljon ettei halunnu luopua niistä :( Onneks kuitenkin mun sisko osas lukee homman rivien välistä, tai no okei ehkä mä vähän ääneen haikailinki tällästen perään, ja osas ostaa mulle synttärilahjaks just ne samat!! 
 photo tv_zpsb9d21c7a.jpg
Kaikkien periaatteitten vastasesti, kyllä meillä on makuuhuoneessakin tv.. En osaa oikeen sanoo, että onko se sitten ollenkaan huono asia vai kuitenki ihan hyvä. Voidaanpahan vapaasti kumpikin valita mitä katotaan, eikä homma jää kiinni siitä että on vaan yks tv. Ja sitäpaitsi joskus on ihana vaan käpertyä omaan sänkyyn peiton alle ja kattella jotain ällöromanttista leffaa sieltä vällyjen välistä :) 
Musta tullu jotenki ylläen kynttilähullu. Se on niin ihanaa illalla laittaa kynttilät palamaan ja vaan olla ja möllöttää. Muutama ilta takaperin kun Niko oli reeneissä, sytyttelin koko mökin täyteen tuikkuja ja loppujen lopuks pienen makoilun jälkeen nukahin sängylle päiväpeiton päälle. Heh, huomas kyllä että olin vähän oman ajan ja rentotoumisen tarpeessa. 
 photo snky_zps593a9dc9.jpg

2 kommenttia:

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla