11/28/2014

I wish...

wishes
Huomenta! Nyt on taas se aika vuodesta (yks mun lempiaika), kun saa ostaa toisille lahjoja ja pyytää niitä itelleen ihan luvan kanssa! Kuulun siihen ihmisryhmään, jotka miettii vuodesta toiseen sitä samaa kysymystä "mitähän se haluais joululahjaks?". Myös tänä vuonna mä painin tän kysymyksen kanssa; Nikon, parhaiden ystävien, sisarusten ja vanhempien kohdalla.. Olis ihana antaa jotain tarpeellista ja semmosta mille oikeesti löytyy käyttötarkotus ja mielellään jotain mitä aikasempina vuosina ei oo tullu annettua. Se on vaan hyvin useesti helpommin sanottu, kun tehty. Vai painiiko kukaan muu tän kysymyksen kanssa ? 
Aattelin tänäkin vuonna olla avulias niitä ihmisiä kohtaan, jotka aikoo mun piristää mun aattoiltaa paketilla, ja väsätä vanhalla kunnon polyvorella joululahjatoive- listan. Muut bloggaajat tekee ystävällisesti listan siitä, mitä jollekin toiselle vois ostaa, mutta minä itserakkaana yksilönä listasin omat lempparit.. Heh. Musta on vaan ihana haaveilla kuusen alle kasatuista paketeista, vaikka väitänkin että joulussa lahjojen edelle menee ruoka ja yhteinen aika. Ja kyllähän ne meneekin, mutta en mä voi missään yhteydessä väittää etteikö yhtenä aaton kohokohdista olis just se lahjojen jako! Kyllä se vaan niin on että joulu on antamisen ja saamisen aikaa, eikä siitä pääse mihinkään. 
Mun lahjalista koostuu pääosin pienistä paketeista. Ainut kalliimpi asia mitä toivon, on tuo sykemittari, joka tosiaan tulis enemmän kun tarpeeseen! Sen lisäks että se on hyvännäkönen ranteessa, siitä on hyötyä reenissä monellakin eritapaa, I want it, mutta ehdottomasti valkosena. Lahjakortteja, pörrösukkia ja suklaata on hyvä pyytää jokavuos, ettei vahingossakaan vaan jää ilman. Uus suoristusrauta ja meikkipussi on ollu pitkään ostoslistalla, mutta näin joulun alla koitan onneeni, jos löytäisinkin ne kuusen alta. Yks musta have - joululahja on tuo muki. Mä hajotin mun perinteisen aamukahvimukin ja tarviin sen tilalle jonkun ihanan yksilön joka jaksaa piristää mua aamusta toiseen, kun Niko ei siihen aina oman kärttysyytensä takia pysty :D Mainitsematta jäi treenivaatteet, rannekello, beauty- jutut ja kännykän kuoret, joista en virallisesti mitään tarvitse, mutta jokatapauksessa nää tavarat tulee löytymään ale- ostoslistalta joulunjälkeen, joten miks en sitten laittais niitä tähänkin. Mitä joululahjatoiveita teillä on ? Mulle saa linkittää postauksia joululahja-listoista! 

6 kommenttia:

  1. ihanan näköinen kollaasi! Mullaki on lahjatoiveena just tuo vaaleanpunainen ted bakerin meikkipussi, se on niin söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Jep oon ihastellu sitä aina laivalla ja muualla niin paljon, että nyt en voinu enää vastustaa kiusausta pyytää sitä :p

      Poista
  2. Oikein suloinen kollaasi! Tuo Ted Bakerin meikkipussukka on niiin suloinen, omistan itse tuon pikkuruisen, mutta toivon tänä vuonna sitä isompaa kokoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :-) Olispa edes se pienempi.. Oon aina vaan tyytyny ihastelemaan niitä, mut nyt päätin että jos en sitä jouluna saa niin ostan sen sitten ihan ite joulun jälkeen :D

      Poista
  3. Aluksi vihasin noita ted bakeryn tuotteita, en vaan voinut sietää sitä kiiltävää materiaalia. Nyt oon kuitenkin jo ihan tottunut niihin ja haluaisin itsellenkikin tollasen jonkun meikkipussiksi! Hassua kun mielipiteet muuttuu niin paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mulla oli ihan samat ajatukset kun ensimmäisen kerran törmäsin laivalla Ted Bakeryn tuotteisiin, mut totuttelin ajatusta tosta materiaalista, koska väri on täydellinen :p

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla