11/27/2014

Ihanat kengät.

Torstaiaamuja ihanat Mulla on tänään pitkästä aikaa mahollisuus viettää rauhallinen aamu omassa sängyssä spotifyn ja kahvin merkeissä! Aamutunnit peruttiin, joten mulla on klo 14.20 asti luppoaikaa ensin vähän löhöillä ja sen jälkeen siirtyä salille tekemään päiväpuntti. Kiitos tästä, koska nyt mulla jää iltaan enemmän tunteja fiilistellä huomenna alkavaa viikonloppua ja nauttia siitä ettei oo kiire mihinkään. 
 photo popojpg_zps689eac31.jpg
 photo shoesjpg_zps6799dcd7.jpg
Kaiken muun hyvän lisäks löysin eilen parin tunnin kiertelyn tuloksena Zatzasta mun kauan ettimät popot. Tällähetkellä kiitos jouluostosten ja muitten menojen (kuten Malagan matkan) mulla ei ollut varaa ostaa niitä Timberlandeja tai Palladiumeja joita oon himonnu kuolaposkella koko syksyn ja alkutalven.. Onneks on näitä vähän edullisempia merkkejä, jotka pelastaa opiskelijan jäätyvät jalat. Ei nimittäin jääny näillä yksilöille hintaa kun hurjat 49,95€ ja se jos joku sopi mun pankkitilille. Eihän nämä Duffyn kengät oo verrattavissakaan edellä mainittuihin, mutta kelpaa hyvin tälläerää ja hyvin on saman merkin edustajat mua ennen palvellu. Nyt voin hyvillä mielin jättää tennarit kaappiin oottelemaan kuivempia kelejä.
Sain edelliseen postaukseen älyttömän paljon hyviä vinkkejä ja ideoita tulevia treenipostauksia varten. Nyt on ihan eri fiilis lähtee jakelemaan vinkkejä ja kertomaan kuulumisia, kun tietää että niistä voi joku hyötyäkin jotenkin. Ihan huippua! Lähen tästä purkamaan tota keittiössä vallitsevaa tisikikaaosta ja sen jälkeen kuntosalin kautta koulunpenkille. 
 photo IMG_6889_zps12cd37be.jpg

2 kommenttia:

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla