11/24/2014

Proteiinia ja treeniä.

 photo treenivaatteetjpg_zpsee3a120e.jpg
Sunnuntai yllättää mut joka kerta yhtä mallikkaasti. Alan epäillä että musta on tulossa jo liian vanha, kun viikot menee näin siivillä ja tuntuu että kokoajan saa lentää paikasta A paikkaan B. Mun viime viikkon ei rehellisesti sanottuna vaan mahtunu ylimäärästä hetkee blogiin kirjottamiselle, eikä mulla oikeestaan ois sitä nytkään.. Ruotsin YO-vihko, joka piti palauttaa jo perjantaiks opettajalle, kummittelee tossa yöpöydällä täysin koskemattomana. Siinäpähän on taas selittämistä miks en oo saanu mitään aikaseks.. Tää abivuos tappaa mun viimesetkin koulumotivaatiot ja tää tahaton laiskuus tulee kaiken sen tilalle. Töitten suhteen ei voi kyllä laiskaks haukkua. Viime viikollakin yks hyvä syy mun kiireelliseen aikatauluun olikin työt. En kuitenkaan valita yhtään. Tällein opiskelijana sitä saa olla kiitollinen, että elannon saa muualtakin kun Kelalta. 
 photo nikejpg_zpsa416f2f1.jpg
Myöskään treenien suhteen viime viikko ei ollu kovinkaan tehokas.. Sen ääneen sanominen ärsyttää mua enemmän kun tyhjää huutava treenipäiväkirja. Toisinaan treenitön viikko tekee ihan hyvää, mutta toista 6pv:n lusmuilujaksoo en kyllä pystyis enää kattomaan läpi sormien. Huomenna alkaa onneks uus viikko, johon lähetään täysin uuella motivaatiolla ja aikataulutuksella! Eniten hermostun itteeni sillon, kun lipsun tavotteista ja suunnitelmista. Se saa mut tuntemaan oloni tosi heikoks ja aikaansaamattomaks. Toki oon vaan ihminen, mutta periaatteet on sitä varten että niistä pidetään kiinni, joten maanantai ja kuntosali täältä mä taas tuun!! 
Eksyttiin yhtenä päivänä Nikon kanssa Budget sporttiin kohtalokkain seurauksin. Mä olen maailman huonoin sanomaan ei tarjouksessa oleville tuotteille.. Oli se alennus sitten -20% tai sen -70%, se on silti mulle aina yhtähyvä tekosyy ostaa. Tälläkertaa mun mukaan tarttu tuo violetinsinisen sekanen Niken tekninen treenipaita, jolle ei normista jääny kun puolet, eli 19,95€ hintaa. Hyvin on tehtävänsä hoitanu ja hetkeekään en oo katunu ostosta. Lisäks kaupasta lähti mukaan proteiinipatukoita ja jugurtteja. Seuraavaks mun ostoslistalla on uus protskujauhe.. Saa suositella ? Heran minttusuklaa alkaa kohta jo tökkiä ja mansikka on aika kulutettu kanssa. 
 photo BeFunky_IMG_6868jpg_zps0bb5cc62.jpg
Nyt mä haluan heittää pallon teille lukijoille. Tän postauksen merkitys jäi mulle itellekin vähän pimentoon, joten aattelin nyt luoda sille tarkotuksen. Mua nimittäin kiinnostais kuulla, mikä teitä kiinnostaa ? Etenkin koskien näitä urheiluun liittyviä postauksia. Haluun tietää mikä teitä inspiroi ja motivoi, mitkä asiat kiinnostaa eniten ja mitä voin tehä sen asian eteen. Antakaa nyt oman äänen kuulua ja kertokaa mistä te haluatte lukea ?
 photo BeFunky_IMG_6751proteinjpg_zps5c752e91.jpg
Ihanaa sunnuntai iltaa ja tsemppiä huomenna alkavaan uuteen viikkoon

10 kommenttia:

  1. Mitkä sun tavoitteet on treenaamisen suhteen? :)
    Mut tsemppiä sulle paljon ja toivottavasti saat tuloksia aikaan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onhan niitä tuloksia jo syntyny, mutta nälkä kasvaa syödessä, joten lisä tulokset on vaan plussaa :-)

      Poista
  2. Pitäisiköhän itsekin vaan raahautua taas salille. Kesällä pidin breikkiä ja en saanut itseäni sinne enää takaisin syksyllä :'D Siitä tulee niin hyvä ja energinen fiilis kun on käynyt vähän nostelemassa painoja ymym::) ♥ Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se fiilis on ihan paras kun on saanu raahattua ittensä salille huonnakin päivänä ja voi treenin jälkeen todeta että on melkonen voittajan kun jaksokin lähtee puntille ;) Tsemppiä myös sulle♥

      Poista
  3. Musta ois kiva jos jakaisit täällä sun reeniohjelmia :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehotuksesta! Eiköhän laiteta mun saliohjelma jakoon ;)

      Poista
  4. kertosit tarkemmi sun treeneistä, liikkeitä yms. tai viikon treenipäiväkirja vaikka :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenipäiväkirja kuulostaa ihan huippuhyvältä idealta! Nyt on maanantai, että miks en alottais sitä jo tänään ;)

      Poista
  5. Jos sul on semmosia niinku kotitreenei, joita teet kotona niin tämmöselle ei salikorttia hallussaan olevalle kelpais semmonenki postaus :> mut siis sun treeniohjelmaaki ois kiva nähä ja sit haluisin tietää mite jaksat treenata noin paljon etkä vaa lopeta, eli mistä revit motivaatios :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista ideoista! Koitan seuraavassa postauksessa vastata noihin kysymyksiin ja kyllä multa kotiohjelmakin löytyy :p

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla