1/13/2015

GOOD MORNING WORLD

Huomenta ihanatPäätin eilen, että nukun tänään pommiin ihan tarkotuksella. Mulla olis ollu tänään koulua 08:15-09:45, niinkun joka tiistai mutta tänään mulla on myös äikän rästi koe vasta klo. 14:30 ja mun olis pitäny raahautua siis kotiin tässä välissä ja viiden tunnin päästä mennä takasin koululle. Laiskana ihmisenä en vaivautunu tähän urakkaan vaan jäin ennemmin kotiin viettämään pitkän aamun muutaman kahvikupillisen kanssa. On mulla tarkotuksena salille kömpiä jossakin vaiheessa, mutta ainakaan vielä mulla ei ole mihinkään kiire. 
Tuntuu hurjalta, että mun abivuos vetelee jo viimesiään.. Mulla on lukioo jäljellä enään ruhtinaaliset 5vk ja kevään ensimmäisiin kirjotuksiin vaan 4vk!! Vielä mua ei ahista, mutta oottelempa riemulla lukuloman alkua, kun ne kirjat pitäis avata. Töitäkin olis tiedossa ja ne tietenkin houkuttelee mua enemmän kun yh:n, äikän tai ruotsin kirjat! Onko jotku jo alottanu pänttäämisen ? :o
Siirryn nyt  koulukuulumisista mun kahteen edelliseen postaukseen, mitä ootte tykänny ? Vuosikatsauksen kolmasosa uupuu vielä julkasuaan, mutta tänään olis tarkotuksena saattaa sekin pois luonnoksista ja näitten jälkeen toteuttaa vielä pari toivepostausta! Kertokaa ihmeessä, jos on jotain mitä haluisitte vielä lukea :-) Nyt lähen vaihtamaan nää yövaatteet pois ja koitan muuntautua ihmiseks tän tunnin sisällä. Ihanaa alkanutta viikkoa! 
 photo nallejpg_zpse64c7a6b.jpg

12 kommenttia:

  1. Haha ihana sinä♥ en tosiaan oo alottanu vielä lukemaan.. vaikka varmaan pitäis... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana♥ Sitä kirjojen avausta vois pikku hilja alkaa muotoilemaan ees ajatuksen tasolle.. :D

      Poista
  2. Sulla on tosi kivan olonen blogi, liityin lukijaks! :)

    http://milla-fuckinglife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä yo-rumbaan!! :)))) I can feel your pain...

    VastaaPoista
  4. Niitä treenipostauksia ja sellasia kuinka SÄ elät terveellisesti postauksia ootellessa ;) terveisin tunari joka kaipaa apuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä duunari :D Mulla on työn alla pari postausta, jotka koitan piakkoin julkasta !

      Poista
  5. Ihana olet ♥ tsemppiä yo-kirjotuksiin :) !

    VastaaPoista
  6. heh joo.. täällä mä vaan jumitan koneella ja lueskelen sun huikeita blogikirjotuksia<3 vaikka toki huomiseen miljoonan kirjan tenttiinkin voisi ehkäpä vähän valmistautua..senkin tuuulis 😘 niin ja tsemppiä kirjotuksiin! 💜: salainen tai vähemmän salainen ihailija ja porotyttö napapiiriltä ;)🐧🎅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, kuulostaa ihan samalta kun minä ennen koeviikkoa ja kirjotuksia! Tsemppiä sullekin tentteihin... Porotyttö :D Tuuhan pian taas keski-suomeen päin!

      Poista

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla